یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 18:28

کد خبر 472045

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 11:01:39


زیرسازی و آسفالت راه پنج روستای زابل


صدا و سیما/ فرماندار شهرستان زابل گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت پنج روستا به همت بنیاد مسکن و دهیاری‌های این شهرستان از ابتدای سال انجام و در دست اقدام است.

علیرضا ملاشاهی،  فرماندار شهرستان زابل در بازدید از عملیات آسفالت روستا‌های زابل گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم به عمران و آبادانی در تمامی بخش‌ها بویژه در روستا‌ها توسعه روستا‌ها با سرعت در جریان است.
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهضت بهسازی و آسفالت در سطح روستا‌های زابل را شروع کرده و این اقدام در راستای خدمات شایسته به روستاییان است.
فرماندار شهرستان زابل ادامه داد: از ابتدای سال از محل اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل بیش از ۸۰ هزار مترمربع در پنج روستا و حاشیه شهر تخصیص یافته که چندین روستا و محلات حاشیه شهر در مرحله آسفالت و برخی روستا‌ها در مرحله زیرسازی و تکمیل آسفالت هستند.
وی تاکید کرد: این اقدامات باعث پایداری جمعیت، توسعه روستایی و خوشحالی مردم خواهد شد و حق روستاییان است که از این گونه امکانات و خدمات بهره‌مند شوند.
ملاشاهی افزود: انتظار داریم در آینده نزدیک آسفالت معابر روستایی در دیگر روستا‌ها هم تکمیل شود و در سال آینده روستا‌های بیشتری از نظر اجرای عملیات آسفالت زیر پوشش فعالیت‌های بنیاد مسکن قرار گیرند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط