یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 17:45

کد خبر 472209

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 12:29:16


انتخابات مجلس، کورس اسبدوانی گنبدکاووس را به تعویق انداخت


ایرنا/ سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: هفته پنجم کورس اسبدوانی بهاره این شهرستان به‌دلیل همزمانی با مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به تعویق افتاد.

ذکریا فرامرزی، سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس اظهار کرد: نام نویسی برای هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس اوائل هفته آینده انجام خواهد شد.
وی با مهم دانستن انتخابات مجلس شورای اسلامی، از مردم گنبدکاووس و جامعه ورزش این شهرستان از جمله مالکان، مربیان و چابکسواران خواست در این رویداد مهم سیاسی شرکت کنند.
مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۴۰۰ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه باحضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.
مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق‌قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در این شهرستان مرزی برگزار می‌شود.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط