یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 17:21

کد خبر 472223

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 12:37:55


رئیس فدراسیون تیراندازی: جوانان ما در دنیا تک هستند


فارس/ رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه برنامه تجلیل از قهرمانان ورزش ایران، برگزاری این مراسم را برای تقدیر از قهرمانان و ورزشکاران مفید دانست
مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: ورزش در ایران به قهرمانی و پهلوان پروی و پهلوان داری از هزاران سال پیش مصدق می‌کند و در این چند دهه که جمهوری اسلامی به لطف خدا به کوری چشم دشمنان موفق و پیروز شده است قوانین ویژه ای را برای ورزشکاران گذاشته است باید فرهنگ ورزش و قهرمان پروری را الگوی خودمان قرار دهیم.

وی افزود: از زمانی که آقای رییسی آمدند در صحنه ریاست جمهوری به ورزش توجه خوبی شده است و شورای عالی ورزش را تشکیل داده اند . این جلسه هم عالی بوده است و در شان ورزش ایران برگزار شد.قربانی ادامه داد: این دومین جلسه برای تجلیل از ورزشکاران بود که از سری قبل دارای نظم و انضباط بهتری هم برخوردار بود. از جوانان و قهرمانان، مربیان و داوران و پیشکسوتان میخواهم در ارتقای ورزش و بالا بردن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های موثری بردارند.

جوانان ما در دنیا تک هستند. تمام دنیا در جنگ بر سر ما ریختند اما جوانان و شهدا این کشور را نجات دادند.وی افزود: موشک هایی که از کشور بلند شد و به اسرائیل خورد، همین جوانان بودند حسن مقدم در سی سالگی شهید شد. چند سالش بوده که این موشک ها را ساخته است؟ پس ما می توانیم. این جلسات برای ارتقای ورزش و مربی بسیار کاربردی است. دست آقای هاشمی و کارکنان وزارت ورزش درد نکند و از رییس جمهور هم تشکر می کنم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط