یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 18:42

کد خبر 472313

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 13:38:33


پاشازاده: شخصیت استقلال باعث برد مقابل ذوب‌آهن شد


فارس/کاپیتان اسبق استقلال گفت: این تیم از شخصیت و حمایت هوادارانش استفاده کرد که مقابل ذوب آهن به برد رسید.
سرعت انتقال توپ ذوب آهن، استقلال را غافلگیر کرد
مهدی پاشازاده درمورد برد شب گذشته استقلال مقابل ذوب اهن، اظهار داشت: این برد خیلی برایم خوشحال کننده بود. زمانیکه یک بر صفر عقب افتاد، گفتم 2 بر یک برنده می‌شود و خداراشکر این اتفاق هم افتاد.وی افزود: بازی خوبی برگزار شد. شاید قبل از بازی تصور بر این بود که بازی خیلی گل نخواهد داشت یا شاید کسل کننده شود ولی بازی جذابی شد. هر دو تیم تلاش کردند تا برنده شوند. استقلال از شخصیت و حمایت هوادارانش استفاده کرد و به برد رسید.کاپیتان اسبق استقلال در خصوص اینکه روند بازی برای این تیم سخت شد، گفت: فوتبال همین است. ذوب آهن در بازی‌های بیرون خانه نتایج خوبی گرفته است. این تیم در انتقال توپ سرعت بالایی دارد و استقلال هم روی این مساله غافلگیر شد. روی یک اشتباه حریف به گل رسید اما بازیکنان شخصیت تیمی را نشان دادند، به بازی برگشتند و در نهایت هم 3 امتیاز را گرفتند.
ماشاریپوف، استقلال را هجومی‌تر کرده است
پاشازاده درمورد اینکه صحبت‌های زیادی پیرامون بازی اقتصادی استقلال مطرح می‌شد اما شب گذشته یک بازی هجومی را ارائه داد، عنوان کرد: استقلال در این 4-3 بازی نشان داد می‌تواند این شکل بازی را هم می‌تواند انجام بدهد. مخصوصا از زمانیکه ماشاریپوف آمده دست سرمربی هم بازتر شده است. در واقع با حضور ماشاریپوف در این پست، تیم هجومی تر بازی می‌کند و عملکرد بهتری هم ارائه می‌دهد.
استقلال و پرسپولیس شبیه به هم حرکت می‌کنند
مدافع اسبق استقلال درخصوص اینکه صدرنشینی این تیم حفظ شد و آیا این صدرنشینی تا پایان فصل حفظ می‌شود، گفت: این مهمترین مساله است. وقتی 5-4 هفته به پایان فصل مانده، باید بتوانید کار خودتان را به درستی انجام بدهید و صدر جدول را حفظ کنید. البته هربازی شرایط خاص خودش را دارد و مشخص نیست که تا آخرین هفته و آخرین لحظه مسابقات چه اتفاقی می‌افتد. پیش بینی این اتفاق واقعا سخت است.وی درمورد اینکه رقابت داغی بین استقلال و پرسپولیس به وجود آمده، ایندو تیم فقط با خودشان درکورس مستقیم قهرمانی هستند، حتی در دو هفته اخیر شبیه به هم حرکت کردند و نتیجه گرفتند، اظهار داشت: بله، شبیه به هم حرکت می‌کنند و هر بازی می‌تواند روند جدول را عوض کند. مهمترین مساله تمرکز تیمی است که برای هر دو باشگاه اهمیت زیادی دارد. استقلال با گلی که در دقیقه 94 زد نشان داد تمرکز بالایی دارد. ضمن اینکه همدلی بین اعضای تیم و حمایت هواداران اتفاق مثبتی است. باید صبرو باشیم ببینیم چه اتفاقاتی در هفته‌های پیش رو می‌افتند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط