یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 18:10

کد خبر 472348

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 14:01:58


دستگیری بازیکن پیشین منچسترسیتی در مسیر ورزشگاه


تسنیم/ یکی از بازیکنان پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی در مسیر رفتن به ورزشگاه دستگیر و بازداشت شد.
ژو آلوز مهاجم سابق تیم فوتبال منچسترسیتی که سال 2008 به این تیم پیوست، روز گذشته (دوشنبه) در پی شکایت همسر سابقش از او به دلیل نپرداختن نفقه توسط پلیس دستگیر شد.
طبق اعلام شبکه گلوبو اسپورته برزیل،  آلوز 37 ساله همراه با تیم آمازوناس در دسته دوم فوتبال برزیل عازم ورزشگاه تیم پونته پرتا بودند اما در میانه راه اتوبوس تیم آنها توسط پلیس متوقف و او دستگیر می‌شود. گویا قرار بود که آلوز در ترکیب اصلی تیم آمازوناس به میدان برود و با این اتفاق برنامه‌های تاکتیکی این تیم تغییر می‌کند.
به دنبال این اتفاق، سایت باشگاه آمازوناس بیانیه‌‌ای منتشر و در آن خبر دستگیر شدن بازیکن خود را تأیید و بر انجام اقدامات حقوقی لازم توسط وکلای باشگاه برای آزاد کردن بازیکن تأکید کرد.
ژو آلوز سال 2022 تصمیم به آویزان کردن کفش‌هایش گرفت اما امسال تصمیم گرفت که به میادین برگردد و دوران بازیگری‌اش را در دسته دوم فوتبال برزیل از سر گرفت.
این نخستین باری نیست که بازیکنان برزیلی به دلیل اختلافات خانوادگی و به طور خاص، نپرداختن نفقه توسط پلیس دستگیر می‌شوند. داگلاس کاستا، ستاره سابق تیم‌های یوونتوس و بایرن مونیخ نیز خرداد ماه سال گذشته به دلیل مشابه دستگیر شده بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط