یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 17:10

کد خبر 472409

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 14:31:08


حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند


فارس/معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع و دل مردم را شاد کند.
سید محمد حسینی امروز (سه‌شنبه 18 اردیبهشت) در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال، افزود: دولت نگاه ویژه‌ای دارد و در جلسات همیشگی دولت، مباحث ورزشی مطرح می‌شود که دستاوردها و برنامه‌های ورزشی طی یک گزارش به اطلاع همه می‌رسد. در گذشته این چنین نبود و با وجود اخبار ورزشی، دلیلی برای بررسی در جلسات دولت وجود نداشت. امروز هم به جمع والیبالیست‌ها آمدیم تا سلام گرم رئیس جمهوری و اعضای دولت را برسانیم و برای شما آرزوی موفقیت کنیم.وی ادامه داد: از آن‌ جایی که همه نگاه‌ها به شماست، باید با عزم و اراده بیشتری کار کرد. طبق فرمایشات امام صادق (ع) اگر نیت و اراده ضعیف نشود، بدن نیز ضعیف نخواهد شد.

به عملکرد شما امیدواریم و حتما موفق خواهید بود. تحولات بزرگی در والیبال انجام شد که امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و دولت هم نگاه مثبتی به مسائل ورزشی دارد و همیشه به دنبال گسترش ورزش قهرمانی و همگانی است. باید همه ورزش‌ها را با توجه به استعدادها و توانایی‌هایی که داریم در نظر بگیریم و چیزی را قلم نندازیم. نمایندگان نیز به دنبال مسائل ورزشی هستند و در حوزه‌های خودشان ورزش را گسترش می‌دهند.معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به مسیر پیش روی تیم ملی والیبال گفت: امیدواریم تیم والیبال ایران نیز بتواند سهمیه المپیک را کسب کند. این هفته‌های آخر خیلی سخت خواهد بود ولی باید هر طور که هست از جایگاه جهانی خودمان دفاع و دل مردم ایران شاد کنیم.
وی با تاکید بر تفاوت بودجه رشته‌های ورزشی خاطر نشان کرد: باید نگاه عادلانه‌ای در بودجه رشته‌های ورزشی داشته باشیم، مخصوصا رشته‌های تیمی مثل والیبال که جایگاه بسیار خوبی در عرصه بین المللی دارند. سعی می‌کنم با رئیس جمهور و مسئولین مربوطه صحبت کنم تا دغدغه ورزشکاران را در بحث مالی از بین ببریم و تنها به ورزش حرفه‌ای خودشان فکر کنیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط