یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19:14

کد خبر 472498

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 15:23:19


اعتراض رد شد؛ چهار امتیاز باشگاه انگلیسی برنگشت


ورزش 3/اعتراض باشگاه ناتینگهام فارست به کسر چهار امتیاز به دلیل نقض قوانین سودآوری و پایداری لیگ برتر (PSR) رد شده است. اتلتیک تایید کرد که دفاعیات این باشگاه برای متقاعد کردن لیگ برتر کافی نبود.
یک کمیسیون مستقل از سوی لیگ برتر در ماه مارس، حکم به کسر چهار امتیاز از این باشگاه داد. فارست متهم شد که در یک دوره سه ساله بیش از حدود 40 میلیون یورو ضرر کرده است.
بر اساس این دستورالعمل، فارست می‌توانست شش امتیاز جریمه شود، اما لیگ برتر به دلیل "درخواست زودهنگام" و "همکاری عالی" مجازات سخت‌تری را علیه این باشگاه اعمال نکرد.

فارست در جلسه استماع در 24 آوریل به این رای اعتراض کرد، اما کمیسیون مستقل تصمیم گرفته که محرومیت قبلی را تایید کند. فارست استدلال می‌کرد که آن‌ها در مقابل سایر باشگاه‌های لیگ برتری که محدودیت‌های مخارج بسیار بالاتری داشتند، به دلیل مدت زمان حضورشان در لیگ برتر، در خطر ضرر جدی قرار گرفتند.
ناتینگهام فارست با سه امتیاز بیشتر نسبت لوتون تاون، در رده هفدهم جدول باقی مانده و دو بازی تا پایان فصل دارد. تیم تحت هدایت نونو اسپیریتو سانتو قبل از آخرین بازی فصل برابر برنلی، روز شنبه هفته آینده مقابل چلسی در به میدان می‌رود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط