یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 18:58

کد خبر 472721

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 19:18:35


نرم‌افزار Logic Pro 2 اپل معرفی شد؛ ترکیب هوش مصنوعی و صنعت موسیقی


زومیت/ اپل امروز در کنار مدل‌های جدید آیپد، از نرم‌افزار Logic Pro 2 با ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی رونمایی کرد.

اپل امروز در مراسم Let Loose علاوه‌بر رونمایی از آیپد پرو ۲۰۲۴ و آیپد ایر ۲۰۲۴، از نرم‌افزار Logic Pro 2 رونمایی کرد. این نرم‌افزار با تکیه بر هوش مصنوعی ویژگی‌های جالبی به مدل‌های جدید تبلت اپل اضافه می‌کند.

طبق بیانیه‌ی رسمی، نرم‌افزار Logic Pro 2 اکنون هوشمند‌تر از همیشه است و به‌کاربران کمک می‌کند تا به‌صورت حرفه‌ای اقدام به آهنگ‌سازی و ترکیب آوا‌ها کنند. نرم‌افزار یادشده برای کمک بیشتر به هنرمندان در ساخت موسیقی، از دستیار استودیویی مبتنی‌بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

از بخش‌های جدید و بهبود‌یافته‌ی Logic Pro 2 می‌توان به Session Players و Bass Player و Keyboard Player و Stem Splitter اشاره کرد. قابلیت Stem Splitter به آهنگ‌سازان اجازه می‌دهد تا صدا‌ها و موسیقی‌های ترکیبی را به بخش‌های متمایزی تبدیل و قطعات جدیدی به آن‌ها اضافه کنند.

ChromaGlow یکی دیگر از قابلیت‌های Logic Pro 2 محسوب می‌شود. قابلیت مذکور به هنرمندان اجازه می‌دهد تا از بین پنج سبک مختلف اقدام به تولید آهنگ کنند. نرم‌افزار Logic Pro 2 قصد دارد با ترکیب هوش مصنوعی و صنعت موسیقی، هنرمندان را به خرید تبلت های جدید اپل سوق بدهد.

Logic Pro 2 از تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۴ (۲۴ اردیبهشت) علاوه‌بر مدل‌های جدید آیپد، برای مک‌ بوک در دسترس خواهد بود. کاربران فعلی نرم‌افزار موردبحث برای بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید نیازی به پرداخت پول به کوپرتینویی‌ها ندارند، اما کاربران جدید باید ۲۰۰ دلار بپردازند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط