یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 16:38

کد خبر 472905

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10:00:00


تَپسی چطور شکل گرفت؟ /کسب درآمد از رفع دغدغه‌ها


بازار/ چیزی که زیاد است... دغدغه!
از گذشته‌های دور تا به امروز مشکلات حل نشده زیادی در جامعه وجود داشتند که به لطف کارآفرینان و مدیران موفق برطرف شده‌اند و رفاه امروز به وجود آمده است؛
پس به این فکر کنید چطور می‌شود با برطرف‌کردن دغدغه‌ها و کسب درآمد از آن‌ها به خود و جامعه خدمت کنیم؟!
یکی از جوانانی که توانسته در این مسیر به موفقیت دست پیدا کند میلاد منشی پور بنیان‌گذار تَپسی (پلتفرم حمل‌ونقل آنلاین) است.
»»» برای کسب درآمد از دغدغه‌ها، همین حالا عدد 5 رو به پیامک کنید تا با دریافت مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید «««
 میلاد منشی پور عامل موفقیت خود را کسب مهارت‌های مدیریتی می‌داند و می‌گوید:
 بعد از فارغ‌التحصیلی به این فکر کردم که دوست دارم به‌جای ادامه تحصیل در رشته خودم ، مهارت‌های مدیریتی را کسب کنم ! 
چرا که با مهارت‌های مدیریتی می‌توان چالش‌های هر کسب و کاری را حل کرد. 
میلاد منشی پور به همراه حمید مهینی پلتفرم تَپسی را راه‌اندازی کردند؛ او با داشتن مهارت‌های مدیریتی توانست دغدغه رانندگان را با آسان پیداکردن مسافر و بیشتر کردن تعداد سفر در ساعت حل کند و مشکلات مسافران با کاهش هزینه و کیفیت بالاتر سفر برطرف کند همین حل‌کردن دغدغه‌ها موجب شد تا به مدیر و کارآفرین موفقی تبدیل شود. 
وقتی ایده‌های کارآمد با مدیریت و برنامه‌ریزی درست همراه شود ، می‌تواند کمبودهای موجود را بر طرف و جایگاه ویژه‌ای در بازار پیدا کند و بالطبع آن درآمد بالایی برای شخص کارآفرین داشته باشد.
>>> شما هم می‌توانید برای کسب مهارت‌های مدیریتی در دوره "مدیریت کسب‌وکار MBA" شرکت کنید و به جمع کارآفرینان موفق کشور بپیوندید ، پس همین حالا عدد 5 رو به پیامک کنید تا از تخفیف 45 درصدی جشنواره بهاری بهره‌مند شوید<<<
با شرکت در دوره "مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار MBA" می‌توانید راه حل‌های مختلفی برای برطرف‌کردن دغدغه‌های روز مردم ارائه کنید و با یادگیری مهارت‌های فروش و مذاکره ، مدیریت ارتباط با مشتری ، برنامه‌ریزی مالی و آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی به موفقیت برسید.
 برخی از سرفصل‌های این دوره: 

  •  اصول مدیریت و ساختار سازمانی
  •  مدیریت برنامه‌ریزی و تفکر استراتژیک
  •  برندسازی شخصی
  •  اصول و مهارت‌های حرفه‌ای فروش
  •  مدیریت ارتباط با مشتری
  •  تحلیل رفتار متقابل برای مدیران
  •  قوانین کار و تأمین اجتماعی
  •  و...
  •  کلاس‌های ما به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود پس امکان ثبت‌نام برای متقاضیان سراسر کشور وجود دارد.
  •  شرایط پرداخت اقساط ، مشارکت نوشتاری ، صوتی و تصویری ، دسترسی به فایل‌های ضبط شده کلاس و ارائه گواهینامه معتبر جهت مهاجرت و ارتقای شغلی از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.

پیشنهاد ویژه: از امروز تا 31 اردیبهشت 1403 به مناسبت جشنواره بهاری ، دوره آنلاین "مدیریت کسب‌وکار MBA" 13 میلیون تومان تخفیف دارد ، پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا عدد 5 رو به پیامک کنید تا رزرو شما قطعی شود.



                    


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط