یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 22:50

کد خبر 472941

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 01:21:09


رویس: کسی به تیر دروازه‌های پی‌اس‌جی اهمیت نمی‌دهد!


ورزش 3/رویس می‌گوید هیچکس به موقعیت‌های پاری سن ژرمن و اصابت توپ‌هایشان به تیر دروازه اهمیت نمی‌دهد.رویس: کسی به تیر دروازه‌های پی‌اس‌جی اهمیت نمی‌دهد!

دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن را با گل متس هوملز با نتیجه ۱-۰ شکست داد و با پیروزی ۲-۰ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال این رقابت‌ها رسید.

مارکو رویس که به همراه متس هوملز از تنها بازیکنان بازمانده فینال چمپیونزلیگ فصل ۱۳-۲۰۱۲ هستند حالا یک بار دیگر با همدیگر در فینال ومبلی حاضر خواهند بود.

زردپوشان در آن بازی با نتیجه ۲-۱ مغلوب بایرن مونیخ شدند اما حالا امیدوارند که در آخرین فصل حضور رویس در باشگاه، یک افتخار ماندگار و بزرگ کسب کنند.

رویس که پس از بازی به میان هواداران رفت و با آنها جشن گرفت، با بغض به خبرنگار گفت:«ما به ومبلی می‌رویم، دیوانه‌کننده است دیوانه‌کننده است. ما برگشتیم، بیش از ۱۰ سال بعد. ما باید آن جام را به‌دست بیاوریم. این لحظه ماست. اکنون نوبت ماست و ما باید قهرمان شویم.»

او سپس درباره موقعیت‌های زیاد پاری سن ژرمن و چند فرصت آنها که با برخورد به تیر دروازه دورتموند دفع شدند، گفت:«چه کسی اهمیت می‌دهد؟ مهم نیست. فردا هیچکس درباره اینکه چه تیمی حمله‌های بیشتری داشت و چند توپ به تیر زد صحبت نمی‌کند. بروسیا دورتموند در فینال است و تنها چیز مهم امشب و روزهای دیگر همین است.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط