یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 23:56

کد خبر 473360

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 11:33:55


۱۵۰ مدرسه جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود


صدا و سیما/ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تصویب ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فضا‌های آموزشی در استان، گفت: با این اعتبار حداقل ۱۵۰ مدرسه در نقاط مختلف استان ساخته می‌شود.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه، جایگاه معلم را در جامعه مهم دانست و اظهار کرد: معلم در عرصه تعلیم و تربیت از منزلت خاصی در جامعه برخوردار است و همواره مورد تکریم قرار دارد.
وی از نواختن زنگ سپاس معلم در ۲ هزار مدرسه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: انتظار می‌رود در سال‌های آینده زنگ سپاس معلم در همه نهادها، دستگاه‌ها و اداره‌ها نواخته شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یکی از راه‌های تکریم معلم از سوی سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها را حضور در مدارس همجوار دانست و بیان کرد: پاسداشت و حفظ شان و جایگاه معلم، شکوفایی جامعه را به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به این‌که امسال از سوی استاندار بوشهر به نام آموزش و پرورش نام‌گذاری شده است، افزود: در همین راستا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضا‌های آموزش و پرورش در استان اختصاص یافته است که حداقل ۱۵۰ مدرسه در سطح استان بوشهر ساخته خواهد شد.
موحدی با قدرانی از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نهاد انقلابی با تمام وجود و بی‌منت در کنار آموزش و پرورش ایستاده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان انتظارات این مجموعه از مجموعه پترو فرهنگ، اظهار کرد: از مجموعه شرکت و هلدینگ پترو فرهنگ انتظار داریم همچون نفت و گاز حتی به مراتب بیشتر در کنار آموزش و پرورش قرار گیرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط