دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 01:17

کد خبر 473772

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 16:15:50


پلمب پنج واحد صنفی در خیابان قلمستان تهران


ایرنا/ شهردار منطقه ۱۱ از اجرای آرای بند۲۰ ماده ۵۵ برای برخورد قانونی و پلمب اصناف متخلف خبر داد و گفت: در این راستا پنج واحد صنفی در خیابان قلمستان پلمب شد.

سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ تهران اعلام کرد: طرح انضباط شهری در محور قلمستان و حاشیه میدان رازی ادامه دارد و تعمیرکاران سیار متخلف و اتباع به نیروی انتظامی معرفی می‌شوند.
وی ادامه داد: اصناف متخلف نیز در مرحله نخست تذکر می گیرند و در صورت توجه نکردن نسبت به پلمب ملک اقدام می‌شود.
موسوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون رای بند۲۰ماده ۵۵ پنج واحد صنفی صادر شد و با حضور عوامل انتظامی نسبت به پلمب ملک اقدام شده است.
شهردار منطقه ۱۱ تهران یادآور شد: در اجرای قانون همه برابر هستند و مطابق قانون با تضییع کنندگان حقوق شهروندی برخورد می کنیم و در این بین از شهروندان ساکن در محلات نیز دعوت می‌کنیم تا بازوی نظارتی باشند و در صورت مشاهده تخلفات اصناف در سد معبر در شبکه‌های اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ و سامانه ۱۳۷ اعلام گزارش کنند.
ساماندهی مشاغل در اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، نظارت بر بازارهای موقت و روزبازارها، کنترل حیوانات شهری، احداث و مدیریت مراکز همگانی خرید و فروش خودرو، مدیریت جایگاه‌های CNG و ساماندهی کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات سطح شهر تهران از جمله وظایف و ماموریت های شهرداری است.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط