دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 03:21

کد خبر 473776

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 16:18:26


توقیف شوتی‌ها در هرمزگان؛ ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد


ایرنا/ فرمانده انتظامی هرمزگان از تویف یک دستگاه کامیون تانکر و ۳۴ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۷۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به‌منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، ماموران انتظامی در شهرستان‌های حوزه استحفاظی خود طی ۴۸ ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه کامیون نفتکش و ۳۴ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت را توقیف کرد.
وی بیان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی در مجموع ۷۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۱۸متهم را دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی هرمزگان، ارزش این محموله‌های قاچاق کشف شده را ۲۲ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی استان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط