دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 18:11

کد خبر 475174

پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 20:57:46


کشف یک محموله تریاک در فردیس


سپیدار‌آنلاین/ فرمانده انتظامی فردیس از کشف 17 کیلو و 400 گرم تریاک در یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص گردید یکی از سوداگران مرگ به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک تهیه و قصد توزیع آن بین مشتریان خود را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت و طی چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و رصد و پایش میدانی تحرکات سوژه و نحوه فعالیت وی تحت رصد مأموران پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از اخذ مجوز قضایی و با رعایت موارد قانونی، طی عملیات پلیسی خودروی متهم متوقف و وی دستگیر و در بازرسی از منزل او مقدار 17 کیلو و 400 گرم تریاک و 60 گرم شیره تریاک کشف و ضبط و متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودروی توقیفی جهت سیرمراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ ملکی در پایان از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تهیه، توزیع، نگهداری، خرید و فروش مواد مخدر توسط سوداگران مرگ را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به مأموران اطلاع دهند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط