دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 19:25

کد خبر 475246

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 08:35:19


امیری جنگنده دوباره روی نیمکت


ورزش 3/وحید امیری با وجود نمایش قابل قبولش در قائمشهر احتمالا به نیمکت باز خواهد گشت.
وحید امیری کاپیتان 35 ساله پرسپولیس که تقریبا کل نیم فصل اول را به‌خاطر مصدومیت از دست داد در نیم فصل دوم به ترکیب تیمش برگشت اما به‌خاطر چهار ماه دوری از میدان شرایط فنی و بدنی خوبی نداشت و خیلی طول کشید تا به کیفیت و فرم قبلی خود نزدیک شود.
امیری در بازی با نساجی در قائمشهر و در غیاب امید عالیشاه محروم در ترکیب اصلی قرار گرفت و در مجموع نمایش خوبی ارائه کرد.
او در دقیقه 6 به نوعی سازنده گل اورونوف بود و با اینکه وینگر ازبک باخلاقیت و باهوش خود موفق به گلزنی شد اما کاپیتان سرخ‌ها هم در این گل نقشی ایفا کرد.
نکته جالب درباره امیری اینکه او در زمان شوت زدن اورونوف حرکت جالب انجام داد و به شکلی ناخودآگاه انگار که خودش در حال شوت زدن است پای خود را تکان داد. جالب‌تر اینکه او بعد از گل اورونوف همان جا روی زمین سجده کرد و به‌خاطر پیش افتادن زودهنگام تیمش از خدا خودش تشکر کرد.
امیری در قائمشهر تا دقیقه 90 در زمین بود و جنگید و با اینکه بعضا چند توپ لو داد اما در مجموع بهترین نمایش خود را طی نیم فصل دوم ارائه کرد.
با این وجود بعد از بازگشت امید عالیشاه به ترکیب اصلی به احتمال زیاد امیری باز هم مقابل تیم هوادار در بازی عصر شنبه نیمکت‌نشین خواهد بود و شاید در نیمه دوم به میدان برود.
امیری در بازی با نساجی هم در نقش هافبک آزاد پشت مهاجم بازی کرد در حالی که به نظر می‌رسد او در کانال‌های کناری کارایی و موفقیت بیشتری داشته باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط