دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20:48

کد خبر 475262

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 09:06:36


رژیم اشغالگر در کنگره فیفا پاسخگو باشد!


ورزش 3/فدراسیون فوتبال فلسطین از فیفا درخواست خواهد کرد که فدراسیون فوتبال رژیم اشغالگر را به‌ دلیل نقض قوانین و مقررات این سازمان بازخواست کند.

جبرئیل رجوب، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین، روز پنج‌شنبه در گفتگویی عنوان کرد: ما پیش‌نویس قطعنامه‌ای را به کنگره آینده فیفا ارائه خواهیم. این پیش نویس ایجاب می‌کند که فدراسیون رژیم اشغالگر طبق مقررات و قوانین در کنگره فیفا پاسخگو باشد.
وی ادامه داد: آنها بعضی از قوانین را زیر پا گذاشته است که اولین مورد آن برگزاری تمرین و مسابقات لیگ در سرزمین‌های کشور فلسطین است که توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است. باشگاه‌هایی هستند که در لیگ رسمی رژیم اشغالگر شرکت می‌کنند اما در سرزمین‌هایی تأسیس شده‌اند که قرار است در محدوده حاکمیت فدراسیون ملی فوتبال فلسطین باشد.
رجوب تاکید کرد: پیش‌نویس قطعنامه فلسطین شامل فراهم کردن تمامی قابلیت‌های لازم و شرایط مثبت مناسب برای فدراسیون فلسطین به منظور توسعه و گسترش ورزش در تمامی سرزمین‌های فلسطینی است.
رجوب گفت: ما نامه‌هایی را به فدراسیون‌های مختلف در سراسر جهان ارسال کردیم تا از پیش‌نویس قطعنامه فلسطین در کنگره فیفا حمایت کنند. درخواست ما عادلانه است و در طرح آن بر قوانین و مقررات فیفا تکیه کرده‌ایم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط