دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 23:27

کد خبر 475393

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10:57:47


۴ نظامی صهیونیست در شرق رفح کشته شدند


مهر/ رسانه‌های صهیونیست از هلاکت ۴ نظامی این رژیم در شرق رفح خبر دادند.

به نقل از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی امروز جمعه اعلام کردند که در پی «دو حادثه امنیتی» در شرق رفح ۴ نظامی اسرائیلی کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

بنابر گزارش‌ها امروز جمعه دو خودروی نظامی ارتش اسرائیل هدف حمله نیروهای مقاومت قرار گرفتند؛ یکی از آنها با وسیله انفجاری منفجر شده و دیگری با شلیک موشک‌های ضدتانک.

هم‌زمان گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی در منطقه «سعد صایل» در شرق رفح در کمین مجاهدان این گردان‌ها گرفتار شدند.

قسام تاکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها نیروهای اشغالگر را در این منطقه در کمینی محکم گرفتار کرده و یک میدان مین را پس از ورود نیروهای اسرائیلی منفجر کرده و یک تانک مرکاوا را هم با راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار دادند.

با تشدید حملات ارتش صهیونیست علیه شهر رفح، نیروهای مقاومت نیز حملات خود علیه رژیم صهیونیستی را افزایش داده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش نیز اعلام کردند که آژیر حمله هوایی و موشکی در شهرک «صوفا» و برخی مناطق دیگر در نزدیکی نوار غزه به صدا درآمده است.

همچنین وب‌سایت شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی در حال انجام عملیات در چندین منطقه از شهر رفح هستند، در حالی که گزارش ها حاکی از درگیری شدید بین گروه های مسلح فلسطینی و ارتش اسرائیل در شرق این شهر است.

به نوشته الجزیره تصاویر ویدئویی به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی بمباران و انفجار شدید مناطق مسکونی را نشان می‌دهد، در حالی که صدای تیراندازی و انفجارهای سنگین مسلسل در همان نزدیکی شنیده می شود؛ وضعیتی که می‌توان آن را «شب آتش» در رفح توصیف می شود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط