دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 21:36

کد خبر 475467

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 12:13:38


ورمزیار: آرامش کادر فنی رمز قهرمانی استقلال است


ایسنا/پیشکسوت استقلال گفت: با رفتن خطیر از استقلال اصطکاک از بین رفته است و کادر فنی باید با آرامش کارها را پیش ببرد تا استقلال به قهرمانی برسد.
صادق ورمزیار در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال برابر ذوب آهن و این که چقدر شانس قهرمانی دارد، اظهار کرد: استقلال با بردی که برابر ذوب آهن داشت بازی سختی را پشت سر گذاشت، یکی از بازی هایی بود که می‌توانست استقلال را اذیت کند. ذوب آهن آمده بود که تحت هر شرایطی ۳ امتیاز این بازی را بگیرد و گل زودهنگام این تیم نیز استقلال را خیلی اذیت کرد اما انگیزه‌ای شد تا بازیکنان وارد فاز حمله شوند و گل خورده را تلافی کردند.
وی با بیان این که استقلال در این بازی مزد خریدهای خوب خود را گرفت، گفت: ماشاریپوف و بلانکو خریدهای خوب استقلال در نیم فصل دوم بودند و سبب شدند تا استقلال در این فصل عملکرد موفق تری داشته باشند.
بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با روندی که پیش می رود اگر در بازی بعد خود برابر فولاد به برتری برسد قهرمانی خود را تثبیت خواهد کرد.
وی با بیان این که آرامش کادر فنی در موفقیت استقلال تاثیر زیادی دارد، افزود: این آرامش نیروی مضاعفی به بازیکنان استقلال برای حفظ صدرنشینی و رسیدن به جایگاه قهرمانی تزریق می‌کند. قطعا این آرامش از کادر فنی به بازیکنان انتقال پیدا می‌کند و سبب می شود تا در ادامه بازی‌ها روند موفقی داشته باشند. البته در این مسیر هواداران تقش بسیار موثری دارند.
ورمزیار اظهار کرد: با رفتن خطیر یک سمت اصطکاک از بین رفته و امیدوارم سمت دیگر که کادر فنی است با آرامش کار خود را پیش ببرد چون آرامش عامل موفقیت استقلال خواهد بود.
بازیکن پیشین استقلال با بیان این که استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد، تصریح کرد: قهرمانی در دست استقلال است، خودش می‌تواند مهم‌ترین عامل برای قهرمانی باشد. امیدوارم در ۴ بازی باقیمانده تمام بازیکنان روز خوبشان باشد تا استقلال جام قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط