سه‌شنبه 01 خرداد 1403 - 00:21

کد خبر 475493

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 12:34:25


دستگیری عاملان درگیری و نزاع در قزوین


ایرنا/ فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش و عاملان نزاع و درگیری در خیابان تهران قدیم این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع خیابانی بین تعدادی از اوباش در خیابان تهران قدیم، بلافاصله ماموران امنیت عمومی به محل مورد نظر اعزام شدند.

‏وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و در بررسی های دقیق مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد و گرم با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنان با اقدام به تیراندازی، یکی دیگر از اوباش را با سلاح سرد مجروح و از محل متواری شده است.

سرهنگ خدایی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت بلافاصله اقدام به شناسایی این فرد شرور کرده و متهم اصلی را هنگام فرار به سمت یکی از استان های همجوار دستگیر کرده اند، تصریح کرد: با تکمیل پرونده، این افراد ‏برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. ‏

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان به عاملان بی نظمی و مخلان امنیت هشدار داد که پلیس به هیچ وجه اجازه جولان این افراد و به خطر انداختن ‏امنیت مردم را به آنان نخواهد داد و برخورد پلیس با این افراد سخت و پشیمان کننده خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط