سه‌شنبه 01 خرداد 1403 - 00:04

کد خبر 475502

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 12:41:15


جای خالی یک بازیکن در نبرد شگفتی‌سازها


ورزش 3/علی‌اصغر اعرابی در بازی با ملوان اولین گل و دبل لیگ برتری خود را انجام داد و در دیدار فردا غایب خواهد بود.
علی‌اصغر اعرابی وینگر سابق تیم شمس آذر و حال حاضر سپاهان در بازی نیم فصل نخست مقابل ملوان ستاره بود و توانست در آن مسابقه دو گل به ثمر برساند و پس از آن موفق به گلزنی در هیچ مسابقه ای از لیگ برتر نشد.
اعرابی در مقابل ملوان نمایش خیره‌کننده ای داشت و با قدت تمام‌کنندگی بالایی که داشت از موقعیت‌هایی که برایش ایجاد شد به بهترین شکل استفاده کرد و یک پیروزی دلچسب خارج از خانه برای شمس‌آذر رقم زد.
گل‌هایی که اعرابی در این مسابقه به ثمر رساند اولین گل‌هایی بود که در لیگ برتر به ثمر می‌رساند و روز شگفت‌انگیزی را پشت سر گذاشت و مورد توجه قرار گرفت، او که پیش از این مسابقه هم با تکنیک بالای خود مورد توجه فوتبال‌دوستان و رسانه ها قرار گرفته بود با نمایشی که در این مسابقه داشت بیش از قبل مورد تحسین قرار گرفت.
شمس‌آذر در بازی فردا در غیاب ستاره‌ نیم فصل نخست خود باید به مصاف ملوان برود و دلخوش به درخشش بازیکنان دیگرش باشد، این در حالی است که اعرابی در ترکیب اصلی سپاهان جایی ندارد و بیشتر به عنوان بازیکن جانشین به میدان می‌آید و در سمت چپ خط حمله این تیم عملکرد نسبتا خوبی دارد اما هنوز نتوانسته گلزنی کند.
اعرابی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به محمد پاپی داد و این بازیکن در بازی مقابل ملوان به احتمال زیاد از ابتدا درون زمین قرار خواهد داشت و باید جای خالی ستاره نیم فصل نخست شمس‌آذر را پرکند و سعید دقیقی روی سرعت و تکنیک بالای این بازیکن حساب ویژه ای بازکرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط