دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 21:36

کد خبر 475513

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 12:53:01


تشریح اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های شمال در ۲۱ اردیبهشت


ایسنا/ رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت ترافیکی و وضعیت جاده‌های شمال گفت: تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت روان است و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم‌.

یدالله جهانتاب، رئیس پلیس راه مازندران به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال اشاره کرد و اظهار کرد: معمولا روزهای چهارشنبه هر هفته اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال را در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه استان مازندران با بیان این‌که تردد تمامی تریلرها از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون وکامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام این که، محور کندوان یک‌طرفه می‌شود، خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۴ روز جمعه آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران به انسداد مسیر جنوب به شمال از ساعت ۱۵ روز جمعه اشاره کرد و افزود: از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که اعمال محدودیت یک‌طرفه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه خواهد داشت و تردد از پل‌زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود، یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل‌زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

جهانتاب افزود: طی این مدت تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از مسیر جنوب به شمال ممنوع خواهد بود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط