دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 23:09

کد خبر 475559

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 13:40:50


نظارت بر مراکز عرضه اقلام اساسی استان سمنان تشدید شد


مهر/ رئیس سازمان صمت سمنان از تشدید نظارت بر مراکز عرضه اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم در استان خبر داد و گفت: مقابله با گران‌فروشی با جدیت انجام می‌شود.

یادگار احمدی، رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه یکی از مصوبات ستاد تنظیم بازار استان سمنان تشدید نظارت بر نحوه عرضه و قیمت اقلام و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است، تاکید کرد: مقابله با گران‌فروشی با جدیت در سراسر استان سمنان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در آخرین نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان نیز مقرر شد که گشت‌های مشترک با اصناف و تعزیرات و … برخورد جدی با کسانی داشته باشند که نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده‌اند، تاکید کرد: با قیمت‌های خلاف مصوبات ستاد تنظیم بازار برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از برخورد با کسانی که قیمت‌های نامتعارف برای محصولات و کالاهای خود در نظر می‌گیرند خبر داد و ابراز کرد: جلوگیری از گرانفروشی در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه خوشبختانه به لحاظ وضعیت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در استان سمنان شرایط خوبی حاکم است و کمبودی نداریم، تاکید کرد: مردم نگران تأمین اقلام اساسی مورد نیازشان نباشند چرا که به اندازه کافی مرغ، گوشت و دیگر اقلام مورد نیاز توزیع و ذخیره شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط