دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 21:57

کد خبر 475643

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 14:54:02


فیلم جدید «ارباب حلقه‌ها» سال ۲۰۲۶ می‌آید


مهر/ برادران وارنر اولین فیلم از فیلم‌های اکشن جدید «ارباب حلقه‌ها» را در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد کرد. تمرکز این فیلم بر گولوم به کارگردانی اندی سرکیس است.

دیوید زاسلاو مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، دیروز پنجشنبه گفت: پیتر جکسون که کارگردان ۳ گانه «ارباب حلقه‌ها» بود تهیه کننده فیلم جدید است و در هر مرحله با آن همراهی می‌کند.

زاسلاو عنوان کرد که این پروژه اکنون در مراحل اولیه نوشته شدن فیلمنامه توسط نویسندگان فرن والش و فیلیپا بوینس، همراه فیبی گیتینز و آرتی پاپاجئورگیو است و آن‌ها قصد دارند داستان‌هایی را بگویند که هنوز گفته نشده است.

بیانیه مطبوعاتی برادران وارنر هم فاش کرد که عنوان این فیلم «ارباب حلقه‌ها: شکار گولوم» است و کارگردانی آن بر عهده سرکیس است و خود وی نقش اصلی آن را بر عهده خواهد داشت.

برادران وارنر نخستین بار در فوریه ۲۰۲۳ اعلام کرد که مایک دی لوکا و پم عبدی مدیران جدید استودیو قراردادی را برای ساختن چندین فیلم بر اساس کتاب‌های تالکین منعقد کرده‌اند.

یک فیلم جداگانه و انیمیشن از سرزمین میانه با نام «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» از سوی برادران وارنر و به کارگردانی کنجی کامیاما ساخته می‌شود. داستان این فیلم ۲۰۰ سال قبل از وقایع «هابیت» است.

بیش از ۲ دهه است که تماشاگران سینما از سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» به دلیل وفادارای غیرقابل انکاری که پیتر جکسون، فرن والش و فیلیپا بوینس نسبت به حفاظت از میراث آثار تالکین از خود نشان داده‌اند، استقبال کرده اند.

جکسون، والش و بوینس هم بر همکاری با اندی سرکیس تاکید کردند و افزودند: ما به عنوان طرفداران همیشگی اساطیر گسترده‌ای که پروفسور تالکین خلق کرده با افتخار در یک ماجراجویی حماسی دیگر کار می‌کنیم!

سه‌گانه اصلی «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی پیتر جکسون، نزدیک به ۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت. سه گانه بعدی جکسون یعنی «هابیت» هم همین موفقیت را کسب کرد.

سه فیلم «ارباب حلقه‌ها» با بازی الیجا وود، ایان مک کلن، لیو تایلر، ویگو مورتنسن، شان آستین و کیت بلانشت نامزد ۳۰ جایزه اسکار شدند و ۱۷ جایزه از جمله بهترین فیلم برای «ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه» در سال ۲۰۰۳ را کسب کردند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط