دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 21:18

کد خبر 475670

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 15:26:49


لشکر سپاهانی‌های سابق در انتظار مورایس!


ورزش 3/در یکی از مسابقات جذاب هفته بیست و هفتم لیگ برتر مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی خود از سپاهان اصفهان پذیرایی خواهد کرد. این بازی جدا از جذابیت‌های مربوط به جدول که می‌تواند جایگاه تیم‌ها را تحت تاثیر قرار بدهد از بابت حضور سپاهانی‌های سابق در ترکیب مس رفسنجان هم قابل توجه خواهد بود.

مهم‌ترین تقابل بازی روز شنبه را محرم نویدکیا اسطوره سپاهانی‌ها با این تیم خواهد داشت. نویدکیا که سالها به عنوان بازیکن، کاپیتان و سرمربی در سپاهان حضور داشته حالا به عنوان سرمربی مس رفسنجان برای اولین بار مقابل این تیم قرار خواهد گرفت. اتفاقی که می‌تواند در نوع خود قابل توجه باشد.

جدا از مسئله نویدکیا ،مس رفسنجان تعداد زیادی از بازیکنان سابق سپاهان را در اختیار دارد که آنها نیز تقابل جالبی خواهند داشت.جلال علی محمدی، سجاد شهباززاده، حسن جعفری، محمد نژادمهدی، مهدی ترکمان و ... از جمله نفراتی هستند که در گذشته برای سپاهان به میدان رفتند و حالا با پیراهن مس طلای پوشان اصفهانی قرار می‌گیرند.

بی‌شک سپاهانی‌های سابق در مصاف با تیم تحت هدایت ژوزه مورایس با انگیزه زیادی حضور پیدا می‌کنند و امیدوارند که نتیجه مطلوبی را از این بازی خانگی به دست بیاورند.

دیدار مس و سپاهان ساعت 17:50 روز شنبه 22 اردیبهشت در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط