سه‌شنبه 01 خرداد 1403 - 00:21

کد خبر 475692

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 16:02:38


نقشه ویژه برای بلینگام؛ پیش‌فصل قبل فینال!


ورزش 3/ رئال مادرید موفق شد با پیروزی برابر بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به بازی فینال صعود کند و حالا مصمم است که پانزدهمین قهرمانی‌اش را در این مسابقات به دست آورد.

بلینگام که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به رئال مادرید پیوست، خیلی زود توانست به ستاره بی‌چون و چرای این تیم تبدیل شود، اما در نیم فصل دوم افت بسیاری داشته و نتوانسته است مانند قبل توانایی‌هایش را در ترکیب رئال به نمایش بگذارد.

همین موضوع باعث شده است که کادر فنی رئال مادرید به فکر احیای این بازیکن پیش از بازی فینال برابر دورتموند باشد و نشریه رلوو خبر داده است که آنها برنامه ویژه‌ای را برای او در نظر گرفته‌اند تا با آماده کردن سری تمریناتی که مانند تمرینات پیش فصل است بهترین عملکرد را از او در فینال لیگ قهرمانان بگیرند.

این ستاره انگلیسی در بسیاری از دیدارها در حالی در ترکیب رئال به میدان رفت که از نظر فیزیکی آمادگی کامل را نداشت و کمی احساس درد می‌کرد. و همیشه دوست داشت که در ترکیب حاضر باشد و حالا با توجه به اینکه ۴ بازی از رقابت‌های لالیگا باقی مانده است، برنامه رئال این است که یک برنامه ریکاوری خاص برای او در نظر بگیرد تا با صددرصد توان در فینال لیگ قهرمانان به میدان برود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط