دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 21:57

کد خبر 475705

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 16:24:02


سوارز تکذیب کرد؛ نمی‌خواهم مسی را شکست دهم


ورزش 3/سوارز هم این فصل به جمع دیگر بازیکنان سابق بارسلونا در اینترمیامی پیوست و نشان داد که هنوز هم از توانایی بالایی برای باز کردن دروازه حریفان برخوردار است و می‌تواند بازیکن درخشان و موثری در خط حمله باشد.
همکاری دوباره این بازیکن با مسی باعث شد که هواداران این دو ستاره و همچنین هواداران بارسلونا به وجد بیایند و آنها ثابت کردند که هنوز هم یکی از بهترین زوج‌های ممکن در خط حمله در دنیای فوتبال هستند و می‌توانند در هر تیمی تاثیرگذار باشند.

مسی و سوارز در حال حاضر در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارند و این ستاره اهل اروگوئه در گفتگو با میامی هرالد در پاسخ به این سوال که آیا مصمم است دوست قدیمی‌اش را در این رقابت شکست دهد و این عنوان را از آن خودش کند گفت: «نه، نه. اینطور نیست.
ما مدتی طولانی در بارسا کنار هم بازی کردیم و همیشه همین‌طور بود که به هم کمک می‌کردیم. لئو و نیمار در فصل 16-2015 به من کمک کردند که کفش طلا را به دست آورم. رقابت ما دیدن خوشحالی هم‌تیمی‌ها و کمک به پیروزی تیم است. مسی در بازی قبلی رکورد لیگ با ارسال پنج پاس گل را شکست و این نشان می‌دهد که او چه جور هم‌تیمی‌ای است.»


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط