سه‌شنبه 01 خرداد 1403 - 01:11

کد خبر 475710

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 16:27:46


پوستکوگلو: احیای هر تیمی پر از چالش است


ورزش 3/تاتنهام روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی برنلی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آورد.
آنها در حال حاضر با 60 امتیاز و یک بازی کمتر از استون ویلا در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند و کسب پیروزی در دیدارهای باقی‌مانده اهمیت بسیار زیادی برای این تیم دارد که شاید هنوز روی کاغذ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شانس دارند.
پوستکوگلو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد.

احیای دوباره تاتنهام: ما در حال حاضر با چالش‌هایی درگیر هستیم اما من همیشه باور دارم که وقتی به دنبال هر نوع بازسازی و احیایی باشید، این چالش‌ها به صورت مداوم وجود خواهند داشت. باید با آنها روبرو شوید و از  آنها عبور کنید. مسئله این است که بتوانید در این روند به بهترین شکل ممکن دیده شوید.
درسی که در این فصل درباره خودش گرفت: چیز خاص و ویژه‌ای نبوده است. من همین هستم. در برابر این که خودم را تغییر دهم مقاومت می‌کنم. این کار در لیگ برتر که بسیار زیر ذره‌بین است آسان نیست.
شرایط بازیکنان: فکر می‌کنم از دیدار گذشته که انجام دادیم تا به حال شرایط به همان صورت است و هیچکس با مشکل خاصی روبرو نبوده و تغییر خاصی در وضعیت ایجاد نشده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط