دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 21:48

کد خبر 475713

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 16:32:00


مطهری: تراکتور تنها به ثبات و اعتمادبه‌نفس نیاز دارد


ورزش 3/ تراکتور که هفته گذشته موفق شد فولاد خوزستان را با دو گل در اهواز شکست بدهد، فردا در چارچوب‌ مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود و برای کسب دومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر با هدایت حمید مطهری تلاش خواهد کرد.
مطهری امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و در ابتدا گفت: خیلی خوشحالیم که هواداران در بازی فردا حضور دارند، چون هواداران تراکتور پر از انرژی مثبت هستند.
او سپس در خصوص گل‌گهر گفت: تیم گل‌گهر هم باشگاه قابل احترام است و هم کادر محترمی دارد. آنها تیمی تاکتیک محور در فاز دفاعی هستند و جزء تیم‌هایی هستند که کمترین گل خورده را دارند. آنها روی توپ‌های هوایی تیم قابل احترامی هستند.

مطهری ادامه داد: تراکتور تیم بزرگی است و فلسفه ما فوتبال هجومی است و سعی می‌کنیم فوتبال خودمان را به حریف دیکته کنیم. جا دارد از بازیکنان تشکر کنم که از نظر شعور تاکتیکی بالا هستند و خیلی متعصب و جنگنده کار را جلو می‌برند.
سرمربی تراکتور در خصوص برنامه این تیم برای دیدار با گل‌گهر توضیح داد: ما سعی می‌کنیم پلن خودمان را داشته باشیم. تیم الان می‌داند که در دقایق بازی چه می‌خواهد. این از نتیجه مهمتر است و ما می‌دانیم چطور باید بازی را کنترل کنیم. من در این چند روز با بچه‌ها صحبت می‌کردم و خوشحال بودم که تیم برنامه ۹۰ دقیقه را می‌داند.
مطهری در پاسخ به اینکه چرا از برخی از بازیکنان در ترکیب تیمش استفاده نمی‌کند، گفت: در مورد بازیکنان باید بگویم همان‌طور که در کنفرانس اولم گفتم، باید به نظر مربیان احترام گذاشته شود. دلتیچ بازیکن خیلی خوبی است. تک تک بازیکنان ارزشمند هستند. من سعی میکنم از آنها استفاده کنم اما در زمان مناسب. من حدود دو هفته است به تیم آمدم و اینکه بازیکنی کمتر بازی کرده، دلیل بر ضعف او نیست. رحمان جعفری در نساجی بازیکن خود من بوده و اولین بازی‌هایش را با تیم من انجام داد. رحمان بازیکن زحمت کش و خوبی است.
وی در خصوص دلایل ناکامی تراکتور در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال‌های اخیر گفت: تراکتور در این سال‌ها از نظر فنی و مربی تیم خوبی بوده، یک سری مسائل از نظر ذهنی باعث شده که نتیجه نگیرد. من روز اول گفتم که تیم باید همدل باشد و باید این اعتماد به نفس و ثبات به تیم تزریق شود. این ثبات به نظر من چیزی است که می‌تواند به موفقیت تیم کمک کند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط