دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 23:09

کد خبر 475717

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 16:34:18


آخرین تمرین سپاهان پیش از بازی خاص


ورزش 3/رقابت‌های هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر با یک دیدار خاص همراه خواهد  بود؛ جایی که سپاهان باید در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا اسطوره اصفهانی‌ها برود و بی‌شک این مسابقه اتفاقات ویژه‌ای در دل خود برای هواداران سپاهان دارد.
سپاهان اما با شرایط خوبی به این مسابقه پا می‌گذارد. آنها اگرچه شانس قهرمانی در لیگ برتر را با شکست در دومین بازی سال در آبادان عملا از دست دادند، اما از دربی اصفهان توانستند به روند خوبی برگردند و به سه پیروزی پیاپی مقابل ذوب آهن، ملوان و استقلال ملاثانی دست پیدا کردند تا حالا علاوه بر اینکه تیم سوم جدول رده بندی هستند، در جام حذفی هم مدعی اصلی قهرمانی باشند. 

البته سپاهان دو بازی اخیرش مقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان را با دو نمایش متفاوت با تساوی تمام کرده. آنها در تهران مقابل پرسپولیس با اندیشه کسب یک امتیاز وارد زمین شدند ولی در مصاف با استقلال خوزستان هر چه زدند به در بسته خورد تا حالا برای بازگشت به روند پیروزی به رفسنجان سفر کنند.
پیروزی در رفسنجان و مقابل تیم محرم نویدکیا از این جهت برای سپاهان اهمیت دارد که هم کسب سهمیه آنها در فصل آینده را راحت‌تر خواهد کرد و هم اینکه با کسب برد می‌توانند با روحیه مناسبی به مصاف ملوان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بروند.
در این تمرین سپاهان فقط میلاد زکی‌پور را در اختیار نداشت و باید دید شرایط محمد دانشگر چطور خواهد بود و آیا مورایس پیش از دیدار سرنوشت‌ساز جام حذفی به مدافع میانی خود بازی می‎‌دهد یا خیر. از نکات دیگر آخرین تمرین سپاهان حضور فعال دابو پس از پشت سر گذاشتن محرومیت است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط