سه‌شنبه 01 خرداد 1403 - 00:21

کد خبر 475735

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 17:19:00


Assassin’s Creed Infinity ممکن است اشتراک ماهیانه داشته باشد


گیم فا/ افشاگری‌های منبع داخلی با نام مستعار xj0nathan نشان می‌دهد که Assassin’s Creed Infinity ممکن است شامل یک اشتراک ماهانه شود.

   
بر اساس گفته‌های این شخص، Assassin’s Creed Infinity به بازیکنان امکان دسترسی به بازی‌های قدیمی‌تر این فرنچایز، بسته‌های الحاقی آینده و هر ماه یک اسکین یا آیتم انحصاری را می‌دهد.

این افشاگری‌ها با شایعات قبلی که Assassin’s Creed Infinity را بیشتر یک سرویس آنلاین به جای یک بازی ویدیویی مجزا توصیف می‌کردند، مطابقت دارد. طبق گزارش‌هایی که در ماه فوریه منتشر شد، این عنوان شامل Season Pass و همچنین یک فروشگاه درون‌بازی برای خرید آیتم‌های تزئینی خواهد بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که Assassin’s Creed Infinity از این پس به عنوان یک مرکز داستانی مدرن برای این فرنچایز عمل خواهد کرد و نسخه‌های جدید بر جنبه‌های تاریخی، تمرکز بیشتری خواهند داشت. این بازی همچنین به عنوان یک Hub برای عناوین آینده Assassin’s Creed Codename Red، Assassin’s Creed Codename Hexe و Assassin’s Creed Invictus عمل خواهد کرد.

تاکنون یوبیسافت هیچ اطلاعات رسمی در مورد Assassin’s Creed Infinity به جز اینکه به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدیدی در طول زمان دریافت خواهد کرد، منتشر نکرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط