دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 23:09

کد خبر 475756

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 17:55:00


آپدیت پوکو F6 Pro پیش از رونمایی این گوشی منتشر شد!


ترنجی/ کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما با وجود آنکه هنوز شاهد معرفی و عرضه پوکو F6 Pro نیستیم، اما شیائومی تصادفاً یک آپدیت نرم‌افزاری را برای این گوشی هوشمند منتشر کرده است. در میان داده های این به‌روزرسانی می‌توان متوجه اطلاعات جدیدی درباره POCO F6 Pro شد.

تصادفاً تأیید شد: پوکو F6 Pro نسخه ری‌برند شده Redmi K70 است
در فایل آپدیت منتشر شده برای پوکو F6 Pro می‌توان اسم رمز این گوشی را مشاهده کرد. این دستگاه با نام Vermeer در دست توسعه قرار دارد. این همان شماره مدل Redmi K70 است. شیائومی هرگز از یک اسم برای دو تلفن هوشمند متفاوت استفاده نمی‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که ردمی K70 و پوکو F6 Pro دو گوشی کاملاً یکسان خواهند بود. همان‌طور که شایعه شده بود، پوکو اف ۶ پرو نسخه تغییر نام یافته ردمی کی ۷۰ برای عرضه در بازار جهانی است.

 آپدیت POCO F6 Pro
انتظار داریم که POCO F6 Pro از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار باشد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری هم بهره‌مند خواهد بود. احتمالاً می‌دانید که POCO X6 Pro نسخه ری‌برند شده Redmi K70E بود. عرضه گوشی های ردمی، با برند پوکو اتفاق جدیدی نیست. البته پوکو ایکس ۶ پرو تفاوت هایی نسبت به ردمی K70E دارد. این تلفن هوشمند پوکو به جای باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری به‌کارگرفته شده در Redmi K70E از باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند است. سرعت شارژ نیز از ۹۰ وات به ۶۷ وات کاهش پیدا کرده است.

با توجه به آنکه شیائومی تصمیم گرفته Redmi K70 را با نام POCO F6 Pro به دست مشتریان بین‌المللی برساند، انتظار می‌رود که این گوشی آینده پوکو دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED باشد. این نمایشگر دارای رزولوشن QHD+ خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار باشد و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند.

نظر شما چیست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط