سه‌شنبه 01 خرداد 1403 - 00:21

کد خبر 475789

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 22:15:00


هلاکت پنج نظامی صهیونیست در نوار غزه


ایرنا/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی هلاکت پنج نظامی این رژیم در نوار غزه را تائید کردند.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند که پنج نظامی صهیونیست در درگیری‌های زمینی در نوار غزه کشته شده‌اند.

برخی رسانه‌ها نیز از زخمی شدن ۱۲ نظامی اشغالگر در درگیری‌های جنوب نوار غزه خبر داده‌اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک تانک اسرائیلی، از روی لانه زنبورها عبور کرده و موجب حمله زنبورها و زخمی شدن ۱۲ نظامی یگان زرهی شده است.

زخمی های این حادثه برای درمان به بیمارستان «تل هوشمیر» منتقل شدند.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) نیز روز جمعه از اجرای یک کمین موفق برای نظامیان صهیونیست در شرق «رفح» خبر داد.

براساس بیانیه القسام، رزمندگان مقاومت اسلامی توانستند با بمبگذاری و انفجار ورودی یک تونل در شرق رفح، شماری از نظامیان اشغالگر را کشته یا زخمی کنند.

رزمندگان گردان های القسام، پس از این عملیات، شماری از تجهیزات نظامیان صهیونیست را به غنیمت گرفتند.

براساس اعلام رسانه های فلسطینی، درگیری های شدیدی میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شرق رفح درجریان است.

به گزارش ایرنا، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است.

این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته است؛ اما رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند.

در همین راستا، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای هشدار داد که حمله تمام عیار رژیم صهیونیستی به رفح، فاجعه انسانی به بار خواهد آورد و اشتباهی راهبردی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط