سه‌شنبه 01 خرداد 1403 - 01:11

کد خبر 475880

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 22:50:00


بازپخش دو فصل سریال پرحاشیه کمال تبریزی از شبکه سه/ فصل سه بلاتکلیف!


فیلم نیوز/ درحالیکه هنوز هیچ زمان پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به شکل رسمی اعلام نشده، شبکه سه از روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه  فصل اول آن را مجددا روی آنتن برده است و باکس ساعت 18 خود را به بازپخش این ساخته کمال تبریزی اختصاص داده است.
 قرار بود بعد از پایان عید نوروز و ماه رمضان، فصل سوم «سرزمین مادری» به صورت هفتگی روی آنتن شبکه سه برود اما رئیس سیمافیلم اعلام کرد که به خاطر مراحل پس‌از‌تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و بعید است تا پایان اردیبهشت خبری از آن بشود.
حالا چند روزی است شبکه سه باکس ساعت 18 را به بازپخش این سریال اختصاص داده و درحال حاضر سه قسمت از این مجموعه روی آنتن رفته است.
این احتمال وجود دارد که مدیران تلویزیون تصمیم داشته باشند بعد از پخش دو فصل اول و یادآوری آنچه پیشتر رخ داده، پخش فصل سوم را شروع کنند. اگر فرض براین باشد با توجه به اینکه تعداد قسمت‌های فصل اول و دوم روی هم چهل قسمت می‌شود باید حدود چهل پنج تا پنجاه روز دیگر شاهد پخش فصل سوم باشیم.هنوز زمان دقیق پخش سوم مشخص نیست و باید دید روند اصلاحات طبق گفته رئیس سیمافیلم به چه سمتی پیش می‌رود.
در فصل اول سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی، علی شادمان، حسین محجوب، بیتا فرهی، جعفر دهقان، فرهاد قائمیان، محسن تنابنده، پژمان بازغی، امیر آقایی و… بازی کرده‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط