جمعه 30 شهریور 1403 - 07:43

کد خبر 47722

یک‌شنبه 17 اردیبهشت 1402 - 11:01:28


بیوگرافی کودکانه چارلز سوم در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش بریتانیا


خبرگزاری کتاب ایران/بیوگرافی کودکانه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا، قبل از تاجگذاری در روز شنبه 6 مه در صدر جدول کتاب‌های پرفروش بریتانیا قرار گرفت.
 
 به نقل از گاردین، بیوگرافی کودکانه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا، قبل از تاجگذاری در روز شنبه 6 مه در صدر جدول کتاب‌های پرفروش بریتانیا قرار گرفت.

«شاه چارلز»، اثر ماریا ایزابل سانچز وگارا، بخشی از مجموعه «مردمان کوچک، رویاهای بزرگ» است که شامل بیوگرافی مصور شخصیت‌های برجسته‌ای مانند استیون هاوکینگ و میشل اوباما است. این کتاب غیرداستانی که توسط مت هانت به تصویر کشیده شده است، اولین کتاب از مجموعه «مردمان کوچک، رویاهای بزرگ» است که به رتبه یک پرفروش‌های بریاتانیا رسیده است. این کتاب در هفت روز منتهی به 29 آوریل 15786 نسخه فروخت.

هیزل مکسول، خریدار کتاب‌های کودکان در شرکت خرده‌فروشی «واتراستونز» گفت: «اخبار تاج‌گذاری در همه جا منتشر شده است و به ویژه کودکان سؤالات زیادی در مورد اینکه ماجرا چیست و چه اتفاقی خواهد افتاد، خواهند داشت. کتاب‌ها راه بسیار خوبی برای صحبت با کودکان در مورد این رویداد هستند، در حالی که خوانندگان جوان را درگیر و سرگرم نگه می‌دارند.»

مجموعه «مردمان کوچک، رویاهای بزرگ» در سال 2022 در بریتانیا 495000 نسخه فروخت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط