جمعه 13 مهر 1403 - 08:50

کد خبر 477924

یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12:05:48


تلویزیون بسیار ارزان ۴۳ اینچ TCL رونمایی شد


زومیت/ TCL تلویزیون جدیدی معرفی کرده است که قیمت ارزان و قابلیت‌های نسبتاً پیشرفته‌ی زیادی دارد.

TCL از تلویزیون هوشمند جدید و ارزان‌قیمت ۴۳ اینچ سری FFALCON به نام Thunderbird Sparrow 5 SE 2024 برای بازار چین پرده‌برداری کرد. قیمت تلویزیون مذکور تنها ۸۸۹ یوان (۱۲۵ دلار) است.

تاندربرد اسپارو 5SE به نمایشگر LCD از نوع VA، وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز است. تلویزیون جدید تی‌سی‌ال از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و تصاویر را با کنتراست و دقت رنگ بالا نمایش می‌دهد.

جدیدترین تلویزیون تی سی ال از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای A53 با یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این تلویزیون دارای قابلیت راه‌اندازی سریع است و تنها در دو ثانیه شروع به کار می‌کند.

تلویزیون جدید تی‌سی‌ال دارای ریموت‌کنترل است که شامل سه دکمه‌ی قابل تنظیم و دو دکمه‌ی میانبر اختصاصی برای دسترسی سریع به سرویس‌های استریم ویدیو می‌شود.

تاندربرد اسپارو 5SE از اسپیکرهایی پرقدرت بهره می‌برد که ادعا می‌شود کیفیت صدای مطلوبی ارائه می‌دهند. تلویزیون حاشیه‌های بسیار نازک فلزی دارد و نسبت‌ نمایشگر به بدنه‌ی آن زیاد است.

تلویزیون جدید تی‌سی‌ال سیستم‌عامل اندروید ۱۳ دارد و از وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. اندروید ۱۳ امکان تعامل همزمان با چند صفحه‌نمایش و دسترسی به تعداد زیادی از برنامه‌ها و محتواهای آنلاین را فراهم می‌کند.

تاندربرد اسپارو 5SE دارای تأییدیه‌ی TÜV Rheinland برای نور آبی کم و عملکرد ضدفلیکر است. این تلویزیون از دو درگاه HDMI 2.0، درگاه اترنت، درگاه USB-A 2.0 و درگاه ورودی AV بهره می‌برد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط