سه‌شنبه 08 خرداد 1403 - 22:46

کد خبر 480477

سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 10:18:04


بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان کشور


ایسنا/ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور به شکل روان در حال انجام است و تنها در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده ینگی امام و حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و مقاطعی از محور شهریار – تهران ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌ جاده چالوس هم که از بعدازظهر دیروز و به منظور حفظ ایمنی مسافران مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد بود. در این شرایط لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و ضمن پرهیز از سبقت غیرمجاز حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

شیرانی در خصوص محورهای دارای انسداد نیز گفت:‌ در میان محورهای مسدود شریانی تنها  محور اراک – بروجرد تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محورهای غیرشریانی هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی‌آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و پونل – خلخال نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط