یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 15:33

کد خبر 492668

پنج‌شنبه 03 خرداد 1403 - 19:35:26


دایناسور معروف گوگل کروم را با این روش ساده به پاندا تبدیل کنید


زومیت/ فقط یک هفته وقت دارید تا بازی معروف دایناسور گوگل کروم را با هوش مصنوعی مولد به‌شکلی که دوست دارید، طراحی و بازی کنید؛ پس عجله کنید!
 
گوگل با ایده‌ی جدیدش می‌خواهد به ما نشان دهد که چگونه می‌توان از هوش مصنوعی مولد برای بازی استفاده کرد؛ ازهمین‌رو برای مدت محدودی به کاربران اجازه می‌دهد بازی دایناسوری‌اش را با GenDino آنطور که دوست دارند، بازطراحی کنند.

GenDino طرح آزمایشی Google Labs است که از مدل Imagen AI استفاده می‌کند. این بازی مشابه بازی استاندارد دایناسور کروم (Chrome Dino) است، اما به شما امکان می‌دهد شخصیت، موانع و عناصر پس‌زمینه‌ی خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید بازی‌های GenDinoای را که تولید می‌کنید به‌اشتراک بگذارید.

نسخه عمومی GenDino فقط تا ۲۸ می (۸ خرداد) دردسترس خواهد بود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این تجربه را تا زمانی که فرصت هست، از دست ندهید.

چگونه بازی دایناسور گوگل کروم را تغییر دهیم؟
با هر مرورگری که دوست دارید از طریق گوشی یا کامپیوتر به وب‌سایت GenDino بروید و با استفاده از حساب گوگل خود وارد شوید.
پس از ورود باید به‌ترتیب کاراکتر (پیش‌فرضِ بازی: دایناسور)، موانع (پیش‌فرضِ بازی: کاکتوس) و پس‌زمینه (پیش‌فرضِ بازی: کویر) را مطابق با علاقه‌تان انتخاب و تایپ کنید تا هوش مصنوعی آن‌ها را برایتان تولید کند. با زدن دکمه‌ی I'm Feeling Lucky هم می‌توانید به‌صورت تصادفی پیشنهادهایی را برای ساخت بازی دریافت کنید.
وقتی آماده بودید روی Let's Run بزنید تا بازی اجرا شود.
 


توجه داشته باشید که محدودیت‌هایی در انتخاب‌هایتان وجود دارد. برای مثال درخواست‌های شما نمی‌توانند حاوی فاصله یا کاراکترهای خاص باشند. همچنین نام برخی از افراد مشهور یا شرکت‌ها به‌طور خودکار رد می‌شود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط