پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 03:56

کد خبر 493267

جمعه 04 خرداد 1403 - 15:53:25


بازی/ Ace Force: Joint Combat؛ خلبانی جنگنده‌های هوایی


آخرین خبر/ Ace Force: Joint Combat بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازی‌های اکشن و نبرد هوایی از استودیوی بازی سازی OneWorld Mobile Games است که به صورت رایگان عرضه شده و هزاران بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود!

در این بازی طیف گسترده‌ای از جنگنده های هوایی در اختیار شما قرار داده می شود و شما خلبان آنها هستید و باید به نبرد با دشمنان بروید! جنگنده شما با انواع سلاح های پیشرفته تجهیز شده که قادرید به سمت دشمنان شلیک کنید و آنها را یکی پس از دیگری سرنگون سازید! طراحی محیط‌ها و مکان‌ها با جزئیات بالا، طراحی عالی جنگنده ها با نمونه های واقعی، صداگذاری هیجان آور و امکان کنترل آسان جنگنده ها همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی نبرد هوایی خارق العاده را تجربه کنید! بیش از 100 هواپیمای جنگنده از جمله F-22 Raptor, PAK FA T-50, Saab-JAS39, J-10 Vigorous Dragon در اختیار شما قرار داده می شود که امکان سفارشی سازی آنها نیز بر عهده شماست و می توانید با انواع تجهیزات انها را قدرتمندتر سازید و در نبردها استفاده بکنید! اگر از علاقه مندان به بازی‌های اکشن و از نوع هوایی هستید بدون شک Ace Force: Joint Combat بهترین گزینه برای انتخاب و تجربه است!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر
حجم: 320 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط