پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 06:16

کد خبر 493405

جمعه 04 خرداد 1403 - 18:56:47


این Trident Z5 Royal است؛ زیباترین سخت افزار کامپیوتر دنیا


شهر سخت افزار/ چند روز پیش تیزر ویدئویی از ماژول‌های حافظه پرچمدار جدید جی‌اسکیل منتشر شد، اما حالا شاهد رونمایی رسمی از کیت‌های حافظه سری Trident Z5 Royal DDR5 هستیم. این ماژول‌ها طراحی بسیار چشم‌نوازی با مشخصات وسوسه‌کننده دارند. بهتر است خودتان شاهکار جدید جی‌اسکیل و زیبایی آن را ببینید.

ماژول‌های حافظه Trident Z5 دارای حرارت‌گیرهای فلزی براق و یک نوار نورپردازی کریستالی هستند که جلوه‌ای چون الماس به آنها بخشیده است.

معرفی ماژول‌های Trident Z5 Royal جی اسکیل
علاقه‌مندان می‌توانند این ماژول‌ها را در دو رنگ نقره‌ای و طلایی انتخاب کنند. حرارت‌گیرها با استفاده از آلومینیوم برش خورده به روش CNC ساخته شده‌اند و ظاهری برازنده اسم Royal دارند.



زیبایی ظاهری تنها ویژگی ماژول‌های حافظه تماشایی Trident Z5 Royal نیست و از نظر کیفیت ساخت و سرعت نیز در زمره ممتازترین‌ها قرار می‌گیرد. این ماژول‌ها در قالب کیت 48 گیگابایتی دو کاناله با فرکانس 8400 مگاهرتز و تاخیر CL40 روانه بازار می‌شوند، اما کیت 96 گیگابایتی دو کاناله هم در راه است.

طبیعتاً در آینده سرعت‌های بالاتری هم عرضه خواهد شد.



نورپردازی RGB این ماژول‌ها به وسیله برنامه اختصاصی جی‌اسکیل و همچنین مادربردهای سازگار با آن قابل شخصی‌سازی است.



ماژول‌های حافظه DDR5 سری Trident Z5 Royal از پروفایل Intel XMP 3.0 برای دستیابی آسان به فرکانس و تایمینگ اسمی آنها پشتیبانی می‌کنند.

ماژول‌های حافظه لاکچری Trident Z5 Royal از ماه میلادی جاری روانه بازار می‌شوند، با این حال قیمت آنها را نمی‌دانیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط