دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 19:14

کد خبر 49353

دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 15:35:06


کار اطلاعاتی پلیس یزد و اصفهان نتیجه داد


ایسنا/ فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با کار مشترک پلیس یزد و اصفهان، ۱۲۸ کیلوگرم تریاک در مسیر ارسال به استان‌های مرکزی کشور کشف شد.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد اظهار کرد: به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان «اصفهان» مبنی بر جا به جایی موادافیونی از شرق کشور به استان های مرکزی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با رصد دقیق اطلاعاتی، کامیون بنز حامل این محموله را شناسایی و آن را در نزدیکی شهرستان اشکذر متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از کامیون ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و دو قاچاقچی را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

دستگیری ۱۱ سارق اماکن خصوصی در یزد
سرهنگ سعید زینلی، فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری ۱۱ سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۹ فقره سرقت خبر داد و در این رابطه تصریح کرد: در راستای برخورد با پدیده شوم سرقت و مبارزه با سارقان، ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های سطح شهرستان یزد طرح مبارزه با سرقت را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه سرقت اماکن خصوصی یکی از جرائم پر تکرار در سطح شهرستان است، کشف این نوع سرقت و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کلانتری و پاسگاه‌های سطح شهرستان قرار دارد.
زینلی با اشاره به این که در بحث پیشگیری نیازمند مشارکت مردمی در حفظ اموال شخصی‌شان هستیم، عنوان کرد: رعایت نکردن اصول ایمنی و سهل‌انگاری از سوی مال باختگان، یکی از عوامل اصلی وقوع انواع سرقت است.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست که گزارش موارد مشکوک به سرقت را جزء وظایف شهروندی خود به شمار آورده و مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

محموله دام قاچاق در یزد زمین‌گیر شد
سرهنگ منوچهر نصیری، جانشین انتظامی استان بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با عرضه دام خارج از شبکه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد قرار گرفت.
وی ضمن اشاره به کنترل محورهای مواصلاتی «یزد - مهریز»، خاطرنشان کرد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی را که با محموله احشام در حال حرکت بود، جهت بررسی مدارک متوقف کردند.
این مسئول گفت: در بازرسی انجام شده ۱۷۱ راس گوسفند زنده فاقد مجوز قانونی که به صورت غیرمجاز در حال حمل بود، کشف و توقیف شد.
نصیری با بیان این که در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد، افزود: این محموله دام از شهرستان طبس به مقصد بندرعباس بارگیری شده بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط