دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20:06

کد خبر 49355

دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 15:36:31


طرح تحقیق و تفحص از شهرداری همدان برای مچ‌گیری نیست!


ایسنا/ رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه طرح تحقیق و تفحص از شهرداری با هدف مچ‌گیری نیست، گفت: به محض اینکه کمیته تطبیق مصوبه تحقیق و تفحص را به شورا ابلاغ کند، شروع به اجرا خواهیم کرد.

حمید بادامی‌نجات، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: طرح تحقیق و تفحص از شهرداری با هدف ساماندهی و نظم دادن به فروش است نه مچ گیری.
وی با بیان اینکه ممکن است در حین اجرای تحقیق و تفحص تخلفاتی هم احراز شود، تصریح کرد: هدف از تحقیق و تفحص از شهرداری این است که بی نظمی و بی برنامه گی، خام فروشی و ارزان فروشی ساماندهی شود به طوریکه در این طرح اشکالات به طور کامل عیان می شود سپس بر این اساس برنامه ریزی صورت می‌گیرد.
این عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه حراج در فروش املاک شهرداری طی یک سال اخیر دیده شده است، گفت: این اشکالات در شهرداری ۱۰ها سال است که وجود دارد اما در این دوره اشکالات بیشتر به چشم آمده است.
وی با بیان اینکه عمده درآمد شهرداری از فروش املاک است، خاطرنشان کرد: عمده درآمد شهرداری از فروش املاک است اما طی یک سال اخیر حراج املاک و فروش به قیمت ناچیز دیده شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط