پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 02:02

کد خبر 495083

شنبه 05 خرداد 1403 - 22:26:37


این گجت عجیب اپل واچ را به گوشی تبدیل می‌کند


زومیت/ گجت جالبی به‌نام تاینی‌پاد با الهام از آیپاد می‌تواند اپل واچ را به دستگاهی مشابه گوشی تبدیل کند.
 
زمانی قرار بود محبوب‌ترین محصول تمام دوران اپل یعنی گوشی آیفون شباهت بسیار زیادی به آیپاد داشته باشد. آیپاد آنقدر برای اپل موفقیت‌آمیز بود که این شرکت پروژه‌ی ساخت آیفونی را با طراحی مشابه پرفروش‌ترین محصولش بررسی کرد. اکنون با گذشت ۱۷ سال از عرضه‌ی آیفون، ایده‌ی گوشی الهام‌گرفته از آیپاد با دستگاهی به‌ نام تاینی‌پاد (tinyPod) زنده شده است.

تاینی‌پاد اوایل ژوئن ۲۰۲۴ (اواسط خرداد ۱۴۰۳) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد، اما تیزرهای گجت مذکور از ماه‌ها قبل در پلتفرم اجتماعی ایکس منتشر شده‌اند و تیزر جدیدی که امروز در دسترس قرار گرفته است، نمای کلی محصول را به‌ تصویر می‌کشد.

تاینی‌پاد در اصل قابی برای اپل واچ است که با الهام از آیپاد، ساعت هوشمند شما را به چیزی شبیه گوشی کوچک تبدیل می‌کند. این محصول به‌جای استفاده از دکمه‌ی چرخشی اپل واچ، از چرخ اسکرول شبیه به آیپاد بهره می‌برد.

در زمانی که بسیاری از کاربران با اعتیاد به گوشی‌های هوشمند دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، ایده‌ی تبدیل اپل واچ به گوشی نسبتاً ساده‌، جذاب به‌نظر می‌رسد.

با استفاده از تاینی‌پاد، گوشی شما همچنان بخشی از اکوسیستم اپل خواهد بود و می‌توانید از تمام اپلیکیشن‌های ضروری استفاده کنید؛ زیرا هسته‌ی اصلی دستگاه مذکور، اپل واچ است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط