چهارشنبه 11 مهر 1403 - 17:47

کد خبر 498832

سه‌شنبه 08 خرداد 1403 - 15:10:39


بازی/ APEX Racer؛ خودتان را برای مسابقات مهیج و چالش برانگیز درگ آماده کنید


آخرین خبر/ APEX Racer – راننده حرفه‌ای نام پروژه مستقل از یک استودیوی 5 نفره و نوپای انگلستانی به نام PIXELDEV GAMES است که در قالب یک عنوان رایگان عرضه شده است. استودیوی PIXELDEV GAMES در ساخت این بازی از طراحی‌های پیکسلی استفاده کرده و با توجه به نامی که این استودیو دارد احتمالاً قرار است پروژه‌های بعدی هم با طراحی‌های پیکسلی ساخته شده و توسعه پیدا کنند. بازی APEX Racer هم به عنوان اولین پروژه رسمی این استودیو با یک شروع جذاب و دوست داشتنی در سبک پیکسلی داشته تا این بازی مخاطبین خاص و علاقه مند به این سبک از بازی ها را به خود جذب کند. توجه داشته باشید که یک بازی دیگر با عنوانی بسیار مشابه به نام Apex Racing نیز منتشر شده است که این دو بازی متفاوت بوده و فقط از نظر نام شباهت دارند.

در بازی APEX Racer شما به دنبای مسابقات خیابانی درگ (Drag) قدم می گذارید و قرار است با ماشین های اسپرت و مسابقه ای معروف در این رقابت های کوتاه اما بسیار مهیج شرکت کنید. بازی از نمای رو به رو و مدل سازی ها به شکل 2.5D طراحی شده اند و همه چیز در بازی با استایل پیکسلی ساخته شده است. اما پیکسلی بودن گرافیک بازی به معنی یک گیم پلی سبک قدیمی نیست. گیم پلی بازی که در دو بخش اصلی خلاصه می‌شود به نوبه خود تحسین برانگیز و بسیار جذاب و به شکلی روان و خوش ساخت طراحی شده است. در APEX Racer شما این امکان را دارید تا ماشین های متنوعی خریداری کنید و در مسابقات درگ با آنها شرکت کنید. اما احتمالاً بخش تیونینگ و شخصی سازی ماشین‌ها بخش جذاب و نقطه قوت APEX Racer باشد چرا که در آن شما به بخش عظیمی از تغییرات، بروزرسانی‌ها و آیتم‌های تیونینگ دسترسی دارید. شما می توانید ماشین خود را از نظر ظاهری سفارشی سازی کرده و یا بخش فنی آن را دستخوش تغییراتی کنید تا در مسابقات بتوانید از این تغییرات به نفع خودتان استفاده کنید. همانطور که گفته شد بازی به مسابقات مهیج درگ مرتبط است. در این مسابقات خبری از جاده‌های پیچ‌دار و دریفت کشیدن و عبور از موانع و یا لایی‌کشی نیست. در این رقابت‌ها شما فقط یک وظیفه اصلی دارید و آن هم عوض کردن دنده در بهترین زمان ممکن است. بهتر است ظاهر کارتونی و پیکسلی و سبک به ظاهر ساده بازی را دست کم نگیرید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 8.0 و بالاتر
حجم: متغیر با نوع دستگاه

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط