چهارشنبه 11 مهر 1403 - 13:55

کد خبر 501823

پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 - 20:17:46


Tecno Camon 30 معرفی شد؛ این گوشی از تفاله قهوه ساخته شده است!


شهر سخت افزار/ تکنو به تازگی از یک گوشی هوشمند جدید با نام Camon 30 رونمایی کرده که از ضایعات قهوه ساخته شده است. این گوشی که با همکاری شرکت آلمانی Loewe تولید شده به تراشه دایمنستی ۸۲۰۰ همراه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. جزئیات بیشتر درباره این گوشی عجیب را در شهر سخت افزار بخوانید.

تکنو برای ساخت گوشی جدید خود به سراغ شرکت آلمانی Loewe رفته که در زمینه تولید لوازم صوتی گران‌قیمت مشهور است. نسخه Loewe Design گوشی Camon 30 از برند تکنو یک ویژگی جالب توجه دارد.



ساخت گوشی با تفاله قهوه!
تکنو در ساخت قاب پشتی این گوشی از تفاله قهوه استفاده کرده تا یک دستگاه سازگار با محیط زیست را شاهد باشیم. البته چیزی در حدود 25 درصد بدنه این گوشی از مواد زیستی تشکیل شده و تاییدیه رگولاتورهای آمریکایی را نیز به همراه داشته است.

در واقع برای تولید هر گوشی تکنو Camon 30 نسخه Loewe Design حدود یک گرم ضایعات قهوه مصرف شده‌ است. گوشی‌های سری Camon 30 در چهار نسخه مختلف روانه بازار شده‌اند و مشخصات سخت‌افزاری سری Loewe تفاوتی با نسخه‌های پیشین ندارد.



بر اساس گزارش gsmarena این گوشی‌ها در چهار نسخه Camon 30 Premier و Camon 30 Pro و Camon 30 5G و Camon 30 معرفی و روانه بازار شده‌اند. مدل‌های Premier و Pro از سری Camon 30 به تراشه دایمنستی ۸۲۰۰ همراه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهزند.

همچنین نسخه 5G و استاندارد این سری نیز از تراشه‌های دایمنستی ۷۰۲۰ و هلیو G99 Ultimate بهره می‌برند. از دیگر مشخصات این گوشی‌های می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۷۰ وات و مجموعه دوربین‌های سه‌گانه با سنسورها ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط