شنبه 28 مهر 1403 - 07:16

کد خبر 5046

دوشنبه 07 فروردین 1402 - 18:21:00


کشنده «هانوان سری P» به بازار ایران می‌آید


اسب بخار/ آن طور که مشخص شده است، بزودی در سال جدید کشنده هانوان سری P نشان XCMG توسط « کامل خودرو » به بازار ایران عرضه می شود.

نسل دوم سری P هانوان سال ۲۰۲۱ به بازار چین معرفی شد و حال قرار است توسط کامل خودرو در ایران مونتاژ شود. هانوان سری P که بیشتر با نسخه P9 در بازار چین شناخته می شود، توسط کمپانی XCMG ساخته شده و در جایگاه یکی از گران ترین و قوی ترین کشنده های چینی قرار گرفته است. کمپانی XCMG یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای کار و تجاری سنگین و ماشین آلات راه سازی و معدنی است.

هانوان P را می توان در نسخه های مختلف سفارش گذاری کرد. این کشنده چینی با پیشرانه های ۴۴۰ تا ۵۸۰ اسب بخار تولید می شود و نسخه P9 آن به پیشرانه WP13 ویچای مجهز است. این پیشرانه ۵۸۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۱۶ سرعته نیمه اتوماتیک نشان فست (FAST) توان را به چرخ های عقب می رساند.

هانوان سری P کمپانی XCMG را می توان در نسخه های تک و جفت سفارش گذاری کرد و نمونه های فول آپشن این کشنده چینی به سانروف برقی، بخاری درجا، کولر درجا، سنسور نور، استارت دکمه ای، جلو آمپر دیجیتال، سنسور پایش باد تایرها، صندلی بادی راننده با سردکن و گرمکن، تهویه اتوماتیک، قفل دیفرانسیل، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، یخچال، رادار خطی، کروز کنترل، ترمز اضطراری، نور بالای اتوماتیک، سنسور باران، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی و… مجهز است.

احتمال آن زیاد است که هانوان سری P در بهار ۱۴۰۲ به بازار معرفی شود و کامل خودرو این کشنده چینی و مونتاژی را در جایگاه گران ترین و قوی ترین خودروی کار و تجاری صفر کیلومتر به بازار عرضه کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط