شنبه 07 مهر 1403 - 18:59

کد خبر 506624

سه‌شنبه 15 خرداد 1403 - 11:01:00


انواع کاربرد خمیر دندان در خانه داری


نمناک/ خمیر دندان علاوه بر درخشان نگه داشتن دندان های شما ، کارایی های زیادی در تمیز کردن لوازم منزل نیز دارد . در این قسمت از رازهای خانه داری نمناک به کاربرد های مختلف خمیر دندان در خانه داری خواهیم پرداخت.
1. از آنجایی که از خمیر دندان به منظور برطرف کردن بوی بد دهان استفاده می ‎شود، می ‎توانید از آن برای برطرف کردن بوی بد وسایل منزل خود نیز استفاده کنید .
2. با استفاده از مسواک و کمی خمیر دندان می‎ توانید گرد و غبار و لکه های ایجاد شده بر روی چراغ های جلو و عقب ماشین خود را از بین ببرید و آن ها را به راحتی تمیز نگه دارید .
3. با استفاده از خمیر دندان به راحتی قادر به از بین بردن لکه های موجود بر روی عینک های شنا و عینک های اسکی خود خواهید بود .
4. اگر خمیر دندان می ‎تواند دندان های شما را تمیز کند، قطعا قادر به از بین برد لکه و گرد و غبار های موجود بر روی لاستیک درب های یخچال نیز خواهد بود .
5. با استفاده از خمیر دندان به راحتی قادر به از بین بردن خراش های کوچک ایجاد شده بر روی وسایل نقلیه خود خواهید بود .
6. لکه های به وجود آمده بر روی دیوار های منزل اگر کوچک و جزئی باشند، با استفاه از خمیر دندان به راحتی قابل پاک شدن هستند .
7. با مالیدن مقداری خمیر دندان بر روی تکه ای اسفنج و یا دستمال به راحتی می‎ توانید شیشه های حمام خود را برق بیندازید .
8. همانطور که با مسواک زدن، تیرگی های ایجاد شده ناشی از خوردن چای و قهوه بر روی دندان از بین می‎ روند، با مالیدن خمیر دندان بر روی میز و یا ظروف آشپزخانه خود، به راحتی قادر به از بین بردن لکه های چای و قهوه خواهید بود.
9. لکه ها و خراش های ایجاد شده بر روی CD ها و DVD ها به وسیله خمیر دندان به آسانی برطرف خواهند شد .
10. همان طور که خمیر دندان قادر به از بین بردن لکه های روی عینک های شنا شما می ‎باشد، می ‎تواند آینه های حمام و دسشویی منزل شما را نیز تمیز کرده و به آن ها شفافیت ببخشد .


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط