شنبه 31 شهریور 1403 - 16:08

کد خبر 50731

سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 16:05:01


واکنش حزب‌الله به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی


فارس/ جنبش حزب‌الله لبنان ضمن تسلیت شهادت اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تاکید کرد که مقاومت فلسطین هر اقدامی علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند، از آن حمایت می‌کنیم.
 
جنبش حزب‌الله لبنان، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)،  درباره شهادت اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله بامدادی رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.
حزب‌الله ضمن تسلیت به جنبش‌های مقاومت و امت اسلامی، اعلام کرد که به دستیابی سه عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مقام رفیع شهادت افتخار می‌کند. مقاومت لبنان تاکید کرد: «کشتار فرماندهان مقاومت هوشیاری و وحدت امت ما را افزایش می‌دهد و عزم، اراده و صلابت آن‌ها را برای ادامه جهاد و مقاومت تا زمان دست‌یابی به پیروزی کامل - به‌اذن‌الهی- قوی‌تر می‌کند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «حملات هوایی وحشیانه دشمن صهیونیستی به مجاهدان، زنان و کودکان، یک جنایت ویژه علیه انسانیت است که در آن تمام اشکال خیانت، تروریسم و به‌وحشت‌انداختن غیرنظامیان نمود یافت.»


حزب‌الله در پایان تاکید کرد: «ما همبستگی کامل خود را با برادران در جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حمایت کامل و صریح خود را از تمام گزینه‌ها و گام‌های رهبری این جنبش و گروه‌های مقاومت فلسطین برای بازدارندگی دشمن صهیونیستی و محافظت از مردم فلسطین و مقدسات آن‌ها اعلام می‌کنیم.»

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، در حمله‌ای غافگلیرانه تحت عنوان «سپر و پیکان» مناطق مختلفی از نوار غزه را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که در این حمله ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۲۰ نفر از جمله چند زن و کودک مجروح شده‌اند. 

شبکه «الجزیره»، امروز، گزارش داد که رژیم صهیونیستی در این حمله سه فرمانده جنبش جهاد اسلامی و همسران و تعدادی از کودکان آن‌ها را به شهادت رسانده است.

این جنایت رژیم صهیونیستی با همکاری ارتش و سرویس امنیت داخلی این رژیم (شاباک) و با استفاده از ۴۰ جنگنده، بامداد امروز،‌ در نوار غزه انجام شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط