شنبه 07 مهر 1403 - 19:04

کد خبر 507714

چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 11:32:05


چالش هفتگی/ مسخره ترین دلیل طلاقی که شنیدین چی بوده؟


آخرین خبر/ درخواست طلاق و جدایی از همسر همیشه به خاطر مسائلی که هر روز درموردشان می شنویم اتفاق نمی افتد، گاهی دلیل درخواست یک مسئله خنده دار است.
درست است که این روز ها تعداد طلاق بیش از پیش افزایش پیدا کرده است اما باز هم این مسئله عادی نشده است. بعضی از طلاق ها هم هستند که بیش از هر چیز دیگری تعجب شما را هم بر می انگیزد. از شما مخاطبان عزیز میخواهیم در قسمت نظرات به ما بگین عجیب ترین و مسخره ترین دلایل طلاقی که شنیدین رو برامون بگین؛ البته شاید این دلایل از نظر ما عجیب و مسخره باشند ولی از نظر خود افراد بسیار سخت و غیر قابل تحمل است.
در ادامه قصد داریم برخی از این عجیب ترین طلاق هابا شما به اشتراک بگذاریم.
کاربر1. مسخره ترین دلیل طلاقی که شنیدم خانومه بوی قورمه سبزی همسایه رو حس میکنه و ویار داشته به شوهره گفته برو ازشون بگیر نرفته و طلاق گرفتن.
کاربر2. عجیب ترین طلاقی که دیدم این بود که مرده سر کار نمیرفت به زنه میگفت برو تو کار کن.
کاربر3. طرف میخواسته عمل زیبایی انجام بده شوهرش راضی نبوده بدون اجازه عمل کرده شوهره ام طلاقش داده زندگی با یه بچه از هم پاشید هیچ مشکل دیگه ای هم نداشتن.
کاربر 4. یک آقایی همسرش و طلاق داد چون موهای خانمش ک پشت بوده.
کاربر5. عروس و داماد دندانپزشکی که فردا صبح عروسی سر جای تلوزیون دعوای شدیدی کردند و همسایه ها مجبور به تماس با ۱۱۰ شدند و همون روز هر کدوم برگشتن خونه پدرشون، و کار طلاقشون ۳ سال طول کشید چون خانه ای که خریده بودند هر کدام ۳ دانگ سهم داستند و سر فروش خانه به توافق نمیرسیدند.
کاربر6. یک مورد عجیب دخترخاله ام بود که چون شوهرش همیشه می‌خندید بعد از 6 ماه عقد طلاق گرفتن.
کاربر7. دختر داییم شوهرش کارمند بود، یه روز زن داییم و خالش و ... میرن خونش. تازه عروسی کرده، میوه تو یخچالش تموم شده. اینم میره از همسایه پول میگیره میره میوه میخره.
شوهرش تا میفهمه پول قرض کرده میره میذارش خونه پدرش و پیام میده دیگه نیا طلاقش داد.
کاربر 8. یه خانومی برای اینکه شوهرش روش غیرتی نمیشد طلاق گرفتن.
کاربر9.  یکی از دوستام سر این جدا شدن که خواهر داماد شب عروسی تو ماشین عروس نشسته.
کاربر 10. من سریع ترین طلاق رو شنیدم در محضر بعد عقد بحثشون میشه داماد میزنه تو گوش عروس، عروس همون لحظه میره در خواست طلاق میده


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط