شنبه 07 مهر 1403 - 19:08

کد خبر 508364

چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 19:18:48


شکایت ۴ دختر دانش آموز برای دومین بار از کارگردان شیاد


باشگاه خبرنگاران/ کارگردان شیاد که با همدستی یک زن، چهار دختر دانش‌آموز را آزار داده بود برای دومین بار به اعدام محکوم شد و همدستش هم ۲۰ سال حبس گرفت.
🔹اوایل سال ۱۴۰۱ دختر نوجوانی به نام سمیرا به همراه مادرش به پلیس آگاهی رفت و از یک تهیه کننده و کارگردان سینما به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.
🔹این دختر ۱۵ ساله در تشریح ماجرا گفت: به خاطر علاقه‌ام به بازیگری در آموزشگاهی ثبت‌نام کردم و بعد از چند هفته زن جوانی به نام فریبا که در آنجا مربی بود مدعی شد کارگردانی را می‌شناسد که قدرت ماورایی دارد و می‌تواند کاری کند روحم تقویت شده و در کار بازیگری به موفقیت برسم. من هم تحت تأثیر حرف‌هایش قرار گرفتم و از او خواستم تا قرار ملاقاتی برایم بگیرد. چند روز بعد فریبا با آقای کارگردان که مردی ۵۰ ساله بود قرار گذاشت و من به خانه‌اش در شمال تهران رفتم. دقایقی از حضورم نگذشته بود که آن شخص به من گفت، چون در سن نوجوانی هستم و روح پاکی دارم به سرعت می‌توانم قدرت ماورایی پیدا کنم و به همه خواسته‌هایم برسم. بعد هم فریبا ما را تنها گذاشت، اما کارگردان میانسال در اقدامی هولناک مرا مورد آزار قرارداد و بعد هم به من گفت اگر از این ماجرا به کسی حرفی بزنم تأثیر این قدرت از بین می‌رود. شب وقتی به خانه مان برگشتم آنقدر حالم بد بود که مادرم متوجه حال غیرعادی ام شد و من هم حقیقت را به او گفتم؛ حالا هم از این مرد شیاد شکایت دارم.
🔹متهم در خانه ویلایی‌اش بازداشت شد و پلیس با اطلاعاتی که از دختران نوجوان گرفته بود فریبا مربی ۴۰ ساله را نیز بازداشت کرد


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط