شنبه 31 شهریور 1403 - 11:48

کد خبر 50853

سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 18:29:10


حمله جدید صهیونیست‌ها به نوار غزه


فارس/ منابع خبری گزارش دادند که نظامیان رژیم موقت صهیونیستی شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که در پی آن، دو نفر به شهادت رسیدند.

پس از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که بامداد امروز صورت گرفت، بعد از ظهر امروز هم صهیونیستها حملات هوایی خود را آغاز کردند.
خبرگزاری شهاب گزارش داد که نظامیان رژیم موقت صهیونیستی شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف  حملات هوایی خود قرار داده‌اند.
منابع صهیونیستی گفتند که در این حملات، یک مرکز دیدبانی و خانه باغ در شرق شهرک القراره در شرق خان یونس هدف حمله قرار گرفته است. این منابع مدعی شدند که در این منطقه، یک گروه فلسطینی برای شلیک موشکهای ضد زره آماده می‌شده‌اند.

شبکه خبری الجزیره اما گزارش داد که این حملات توسط یک جنگنده صورت گرفت و در جریان آن، یک خودروی متعلق به رزمندگان فلسطین هدف قرار گرفته است. پس از این حمله، دو فلسطینی که در خودرو بودند، به شهادت رسیدند.

پیش از این، منابع صهیونیستی گفته بودند که منتظر نخواهند ماند تا گروههای مقاومت فلسطین، پاسخ جنایت صبح امروز آنان را بدهد؛ جنایتی که به دنبال آن، ۱۳ نفر از جمله سه فرمانده جنبش جهاد اسلامی و همسران و تعدادی از کودکان آن‌ها به شهادت رسیدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط